כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
כף חרוץ מגיעה ברוחב 20 ס"מ באורך 91 ס"מ או 121 ס"מ לבחירה. כל ביט בודדת ברוחב ועומק של 6.5 מ"מ וניתן לבחור מבין 5 האפשריות של מרווחים בין ביט לביט כך שכל אחד מהם יספק גמר ויזואלי ופיזי שונה לפני הבטון.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.
פני להב החרוץ עשויה מסגסוגת אלומיניום ייחודית קלת משקל המאפשר ריחוף וציפה על הבטון הטרי. מהונדסת בשיטת חצי חצי עם צורת ביט חרוץ ייחודית הקלה לשימוש והמפלסת עצמה בנוחיות בבטון הטרי וחותכת חריצי בטיחות חדים ונקיים. להב מאוזנת באמצעות 4 מוטות אורך לשמירה על מבנה הלהב וחוסר עיוות.
צורת הלהב מהונדסת משתמש לדחיפה ומשיכה, חצי קדמי של פני הלהב הן מחורצות והחצי האחורי מוחלק, כך שבאופן זה בעת דחיפה החצי הקדמי ( המחורץ ) באוויר ואינו נוגע בפני הבטון והחצי האחורי ( החלק ) מבצע החלקה, ובעת משיכה החצי האחורי ( החלק ) אינו נוגע בפני הבטון והחצי והקדמי ( המחורץ ) נוגע בבטון ומבצע את החרוץ. נקודת הסיום היא בנקודת ההתחלה ושם נעשית הזזת הלהב להמשך עבודה, ההזזה נעשית בהרמה כהלהב ביצעה חרוץ לכל האורך וחזרה עד סמיכות למפעיל , מה שמאפשר מומנט קל, דיוק וקלות ביצוע בהזזה.
גיר / ברך כיוון איכותית, בעלת פעולת הטיה כפולה לשליטה מרחוק על גובה הלהב, בדחיפה ומשיכה, באמצעות סיבוב הידית.
מוט אחיזה באורך 182 ס"מ וקוטר 45 מ"מ. עשוי מאלומיניום בחיבור "קליק" לגיר ואפשרות לחיבור הארכה ( קליק ) עד 4 מוטות.
כלי החלקה זה הוא לשימוש מקצועי ונועד גם לעמוד בעומסי עבודה כבדים בתנאי שימוש קשים ויחד עם זאת הוא אינו כבד מסיבי או מסורבל לתפעול, עמיד בפני פגיעות, בלאי נמוך גם בשימוש גס במשטחים מחוספסים, עמיד לכימיקלים, קורוזיה וחלודה. קל מאד ניקוי , הבטון אינו נדבק לחומר זה, בצבע לבן בולט, קל לזיהוי למניעת תאונות.
מיוצר בארה"ב, כל החלקים במוצר זה מיוצרים בקפידה, דיוק ואיזון רב והם כולם יחד ולחוד משקפים את תוצאות בפני השטח, הנדסת המשתמש ואיכות המוצר.